مطالب علمی- ورزشی- طنز


فارس: بحث کاپيتاني در استقلال آنقدرها هم که برخي بازيکنان اين تيم مي‌گفتند مسئله پيش پا افتاده‌اي نبود که اگر اينگونه بود امير قلعه‌نويي نامزدهاي کاپيتاني تيم را جمع نمي‌کرد و درباره اين موضوع با آنها صحبت نمي‌کرد.

استقلال که براي آرامش بيشتر به اردوي ترکيه رفته تا تمريناتش را پيگيري کند روز چهارشنبه هفته گذشته روز حساسي را - البته براي گزينه‌هاي کاپيتاني - پشت سر گذاشت.

اميرحسين صادقي، مهدي رحمتي، پژمان منتظري، آرش برهاني و تا حدودي سياوش اکبرپور افرادي بودند که از آنها به عنوان کاپيتان‌هاي احتمالي استقلال در فصل آينده نام برده مي‌شد.

چهارشنبه گذشته امير قلعه‌نويي اين بازيکنان را جمع کرد تا درباره موضوع کاپيتاني با آنها صحبت کند. نتيجه و خروجي جلسه اين بود که پژمان منتظري با توجه به جميع جهات به عنوان کاپيتان استقلال در ليگ دوازدهم انتخاب شود. قلعه‌نويي از ابتداي صحبت‌هايش به بازيکنان مي‌گفت که نظر شخصي‌اش روي پژمان منتظري است.

 

درباره اين انتخاب گفته مي‌شود که چون منتظري پيشنهاد خوبي از يک باشگاه قطري داشته ولي با اين وجود در استقلال مانده بازوبند کاپيتاني به او داده شده است.

فارس روز گذشته اين خبر را منتشر کرد اما پس از گذشت ساعت‌ها سايت باشگاه استقلال اعلام کرد مهدي رحمتي کاپيتان استقلال خواهد بود. درباره اين موضوع حرف و حديث‌هاي زيادي مطرح شده و هرچند مسئولان باشگاه استقلال در اين باره پاسخگو نيستند اما اخبار رسيده از ترکيه حکايت از اين دارد که رسانه‌اي شدن اين موضوع موجب ناراحتي رحمتي شده به طوري که وي ناراحت شده و اين موضوع را به گوش مسئولان باشگاه رسانده و حتي گفته مي‌شود با اطرافيان قلعه‌نويي نيز در اين باره تماس گرفته است.

مسئولان باشگاه استقلال که اين شرايط را ديدند تصميم گرفتند روي خروجي سايت باشگاه استقلال خبري مبني بر کاپيتاني رحمتي را منتشر کنند که گفته مي‌شود در اين خبر رد پاي برخي عوامل و اطرافيان باشگاه - به جز قلعه‌نويي که تصميم‌گيرنده اصلي است- ديده مي‌شود.

 

آنچه اما در ترکيه رخ داده کاملاً متفاوت با خبر باشگاه استقلال است. در جلسه‌اي که چهارشنبه گذشته برگزار شد قلعه‌نويي به عنوان نظر شخصي‌اش منتظري را به عنوان کاپيتان انتخاب کرد اما مشخص نيست که چگونه در کمتر از چند ساعت اين موضوع به طور ديگري انعکاس داده شد؛ شايد بهتر است پاسخ اين سؤال را در انتخابات قبل از فصل جستجو کرد، جايي که يک نفر اعلام کرد بابازاده بايد مربي دروازه‌بان‌هاي اين تيم باشد و اينگونه بود که کريم بوستاني به عنوان مربي در اين تيم مشغول فعاليت شد؛ چون آن فرد، او را نمي‌خواست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com